yiiiha

Nu är veckan prov äntligen över snart dags för en helg då ja kan ladda upp mig inför en vecka med en massa prov..

dagens prov gick väll ändå helt okey satt och skrev vet inte hur de blev skrev på lite om olika saker. får gå som det går... Min lärare fyller år så grattis itll honom, han bjöd på tårta och lite sånt under provet.


bara några timmar kvar i skolan innan jag ska iväg med tjejorna för att först hitta på något och sedan åka in till stan för att äta middag. Fick nämligen en middag av dem i födelsedagspresent....tack så mycke.


Kom precis på att jag saknar älsklingen enormt mycket känns som om det var en evighet sen vi såg men snart ses vi..


see ya later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0