vad tycker ni?

Vad är helgen till för egentligen? Känns som om den här helgen har gått jätte fort och när jag tänker efter vad jag gjort får jag en konstig känsla av ånger i magen. Nej jag har inte gjort något dumt eller konstigt utan jag har inte gjort något...
Så vad tycker ni om helgen, vad är den till för?

1. Helgen är till för att vila ut, sena mornar och sena kvällar med en bra film fungerar
2. Helgen är till för att vila ut, sena mornar och sena kvällar med massa aktiviteter som att vara med kompisar.
3. Helgen är till för att få saker uträttade, tidiga mornar och sena kvällar för att få ut det allra sista ur helgen.
4. Helgen är till för att så saker uträttade, tidiga kvällar leder till tidiga mornar då jag kan vara ute i trädgården och pyssla eller städa av huset..

Tycker ni inte att jag fått med ett alternativ som gäller för er så kan ni ju skriva eran syn på helgen..
Jag vet fortfarande inte vad jag tycker så ångern i magen får stanna ett tag till kan ju inte göra något åt de som varit...

Kommentarer
Postat av: How am i ?

Helgen....Finns det en sådan?

2008-05-13 @ 20:57:26
Postat av: nathalie

hmm lille du tycker synd om dig som inte fått vara med om en sån men är man barnarbetare så är man förlåt att ja avslöjade dig

2008-05-13 @ 21:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0