Matte blää i bajs blääää

Ååå är så irriterad på allt som har med matte att göra.. !

Hade precis nationella i matte b, jaja ja vet att matte b kanske inte är de krångligaste för er som läser matte E men HALLÅ jag kan inte..

Aja första delen funkade, gick väll inte super men aja de gick iaf.. andra delen gick itll en början, och det var ungefär så länge godis energin satt i sen dog det ut.
Det ända som är positivt med att jag gjort matte provet är att det är över nu ska ja på teater sen är det hemfärd och massa tid med min älskling säkert en massa spel också men det är jäkligt nice.

trevlig eftermiddag på er alla....
nu ska ja iväg och bli av med mitt halsont:(

Kommentarer
Postat av: Who am i ?

Like i say: How needs it? =]
Take Care of you self, and have a nice day.

2008-05-13 @ 20:50:25
Postat av: nathalie

tack älskling

2008-05-13 @ 20:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0