fina fisken!

Snart är även den här veckan slut, ser verkligen fram emot att ha helg, fira pappa och träffa släktningar..

Men just nu sitter jag  här i skolan och kom precis på att jag har min matlåda i väskan... Hmm sitter i Data salen, trodde jag var ensam tills jja hörde:
- åååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhå, nej nej nej neeeeeeeej, åååååhhhh
Hmm undra vem det är och undra vad personen i frågan gör!

Aja igår var det goda besked från läkaren, behöver inte komma till henne något mer men ska istället byta läkare till en annan läkare/kirurg :S åååå det är lugnt så länge ja förstår vad den nya säger. Betalar nämnligen 260 kr för att lyssna på läkare  i 2 minuter och till råga på allt så förstår jag absolut inte vad hon säger tros 20 upprepningar.

puss och hej korv med sej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0