Timmarna innan

Ja nu är det bara några timmar innan jag beger mig av mot Skavsta och sedan mot Spanien. Längtar för fulla muggar.. Det jobbigaste kommer självklart vara saknaden av Älsklingen, blir inte så mycke prat och de kommer bli olidligt.. får trösta mig med att jag bara non dag efter hemkost kommer åka vidare ner till markaryd och vara med min älskling <3

Kommmer tyvärr missa min älsklings födelsedag men måste ringa till honom.. :D

Ne nu vet jag inte vad jag ska gör väntar på att någon ska anlända för jag är redan klar med de mesta :D ååå jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Ellan

Ha kul nu Natta!

2008-04-23 @ 17:53:47
URL: http://windingroad.webblogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0