jag är tillbaka för att stanna

Man kan ju tro att jag har legat med bakfylla i en vecka eftersom jag inte blogggat men jag lovar det är inte så!:D

Det är nämligen så här att veckan som skulle vara en slappe vecka visade sig bli en stress vecka iaf för mig..
detta skulle göras
- Grafisk inlämmning (failade groft på den)
- Samhälle seminarie (var inte svårt hann inte prata klart innan viu slutade lektionen)
- Engelska (måste göras i helgen)
- historia ( även den måste göras i helgen)
- Svenska analysen ( ska in på måndag bara fila till den lite nu)

Vad som står på schemat idag.
- Jobb intervjuv (trots att jag redan har ett jobb)
- Träffa super älsklings ellan, ska ta en fika (ska bli mysigt)

image32

om man är riktigt stressad kanske man kan få se detta!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0